Nieuwe telefoon! - Reisverslag uit Shanghai, China van Esther Bakker - WaarBenJij.nu Nieuwe telefoon! - Reisverslag uit Shanghai, China van Esther Bakker - WaarBenJij.nu

Nieuwe telefoon!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Oktober 2008 | China, Shanghai

Haaiiii allemaal,

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, dus ik ben weer bereikbaar op onderstaand nummer:

(+86)13262932655

Groetjes!

P.S. Alles gaat weer helemaal goed hoor!

  • 17 Oktober 2008 - 19:56

    Nelleke Krans:

    blij te horen dat het weer goed gaat toch wel geschrokken hou je haaksen groetjes van mij

  • 17 Oktober 2008 - 22:15

    Secret Admirer:

    Hey schat,

    Fijn dat alles weer ok gaat, en dat ik je weer eindeloos kan bellen ;)

    Mooi dat je nu alweer zo vrolijk bent!

    Negatieve dingen maken plaats voor positieve; HONGKONG over 6 dagen!

    Yea! kus, mij

  • 18 Oktober 2008 - 04:30

    Esther:

    Hey Iedereen,

    We hebben de meeste foto's terug! Rowald heeft een programma gekocht waarmee de foto's vanaf zijn Iphone in redelijke kwaliteit op de computer gezet kunnen worden, i.p.v 2 bij 2 centimeter zoals eerst het geval was.. Dus dat is helemaal geweldig! Nu heeft deze inbraak bijna alleen nog maar voordelen; allemaal nieuwe spullen en een soepele behandeling op de Universiteit met deadlines!

    Xx Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

Nieuw nummer!

15 December 2008

Aftellen geblazen!

01 December 2008

Beijing!

08 November 2008

Dagelijkse (Shanghainese) bezigheden..!

30 Oktober 2008

Hong Kongelicious!
Esther

Actief sinds 02 Sept. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 20438

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2008 - 19 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: